فهرست مطالب
- 1 حملونقل هوایی یا فریت بار به فرانکفورت
- 2 ارسال بار دریایی از ایران به فرانکفورت
- 3 ارسال بار زمینی به فرانکفورت
- 4 ممنوعیات ارسال بار به فرانکفورت
- 5 آیا می توان حیوانات خانگی را به فرانکفورت ارسال کرد ؟
- 6 ارسال اضافه بار مسافری به فرانکفورت
- 7 نحوه ارسال خشکبار به فرانکفورت چگونه است ؟
- 8 آیا امکان ارسال اثاثیه به فرانکفورت وجود دارد ؟
- 9 ارسال فرش دستباف از ایران به فرانکفورت
- 10 شرایط و قوانین ارسال ساز و آلات موسیقی از ایران به فرانکفورت چیست ؟
- 11 چه عوامل در هزینه های ارسال بار به فرانکفورت موثر است ؟
- 12 بیمه نامه کامل برای ارسال بار به فرانکفورت
ارسال بار به فرانکفورت بر اساس نوع محموله و شرایط آن قابل انجام است و شرکت آنی بار به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت های باربری در کشور این امکان را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت برای شما فراهم می نماید . شرکت آنی بار برای ارسال بار به فرانکفورت از طریق حمل هوایی ، دریایی و زمینی امکان ارسال محموله های تجاری و صنعتی و شخصی را فراهم می نماید.
یکی از مهمترین ویژگی های آنی بار در خدمات ارسال بار به فرانکفورت ، امکان انتقال کالا و محموله از وزن 10 کیلو به بالا و تا چندین تن است. همین موضوع سبب شده است که طیف وسیع و گسترده ای از انواع محموله های شخصی و تجاری از سراسر ایران توسط انی بار به فرانکفورت ارسال شوند.
شرکت آنی بار تمامی فرایند های ارسال بار به فرانکفورت را به صورت صفر تا صد برای حمل زمینی و دریایی و خصوصا هوایی محموله های شما ارائه می نماید. برخی از خدمات انی بار به صورت زیر است :
- بسته بندی و تهیه پکینگ لیست
- انتقال محموله به اداره گمرک
- انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا
- بارگیری تخصصی
- ارسال محموله ها به فرانکفورت

مشاوره تخصصی با کارشناسان آنی بار برای ارسال بار به فرانکفورت
حملونقل هوایی یا فریت بار به فرانکفورت
ارسال بار هوایی به فرانکفورت یک روش رایج و مناسب برای انتقال محموله های مختلف از ایران است که امکان انتقال کالاهای شخصی مانند اضافه بار مسافری و لوازم خانگی و کالاهای تجاری را فراهم می نماید. در این روش محموله های شما در مدت زمان کوتاهی از طریق خدمات حمل بار هوایی که توسط شرکت های هواپیمایی ارائه می شود منتقل خواهند شد. در روش حمل هوایی بار و کالا به فرانکفورت ، محموله های تجاری و شخصی پس از بسته بندی تخصصی و مناسب به گمرک فرودگاه امام خمینی تهران منتقل شده و پس از انجام تشریفات گمرکی و دریافت اجازه صادرات آماده بارگیری در داخل هواپیما می شوند.
در فرودگاه امام خمینی تهران محموله ها توسط کارشناسان گمرکی مورد بازرسی و بررسی قرار میگیرند و در صورت تایید بودن از نظر قوانین گمرکی اجازه بارگیری آنها صادر می گردد. در این مرحله محموله ها ابتدا پالت بندی شده و سپس به پرواز مورد نظر منتقل می شوند.
حمل هوایی یا فریت بار به فرانکفورت در مدت زمان 3-4 روز کاری انجام میشود و همین موضوع این روش را به سریع ترین روش انتقال بار و کالا به این شهر تبدیل کرده کرده است. محموله ها پس از ارسال به فرانکفورت در گمرک فرودگاه این شهر تخلیه می شود و صاحب محموله با ارائه مدارک لازم امکان تحویل گرفتن آنها را خواهد داشت.
حمل هوایی نسبت به سایر روش های باربری دارای هزینه های بیشتری است اما سرعت انتقال محموله ها در این روش بسیار بالاتر از سایر روش ها می باشد. برای انتقال هوایی کالاها به فرانکفورت باید قوانین هواپیمایی نیز مورد توجه قرار گیرد زیرا برخی اقلام که به خودی خود قابل ارسال به خارج از کشور هستند به دلیل امنیت پرواز قابل انتقال به صورت هوایی نمی باشند.
ارسال بار هوایی به فرانکفورت در مدت زمان 3-5 روز کاری انجام میشود.

علاوه بر ارسال بار به فرانکفورت ، شرکت آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات برای ارسال بار به مونیخ و ارسال بار به هامبورگ را نیز می توانید از آنی بار بخواهید.
مشاوره تخصصی با کارشناسان آنی بار برای ارسال بار به فرانکفورت
هزینه های ارسال هوایی به فرانکفورت چقدر است؟
ارسال بار هوایی به فرانکفورت دارای هزینه های مستقیم و غیر مستقیم است که نرخ نهایی خدمات بر این اساس مشخص می شود. هزینه اصلی برای انتقال محموله بر اساس وزن و ابعاد و حجم یک محموله مشخص می شود. برای اندازه گیری وزن حجمی برای بارهای هوایی بایستی اندازه طول و عرض و ارتفاع را (به سانتی متر) در یکدیگر ضرب کرده و تقسیم بر عدد 6000 کنیم. با محاسبه این فرمول ، مقدار وزن حجمی محموله ها محاسبه میشود که یکی از مهمترین فاکتورهای محاسبه هزینه ارسال هوایی به فرانکفورت است.
یکی دیگر از فاکتور های تعیین هزینه ارسال بار به فرانکفورت ، وزن باسکول است که در فرودگاه با یک باسکول دقیق محموله ها را بررسی می نمایند.
از بین 2 عدد به دست آمده به عنوان وزن باسکول و وزن حجمی ، هر کدام که بالاتر باشد مورد پذیرش ایرلاین ها قرار میگیرد و هزینه ها بر اساس ان محاسبه می شوند.
موارد فرعی برای هزینه های حمل هوایی به فرانکفورت به صورت زیر می باشند :
- هزینه انتقال محموله به فرودگاه
- هزینه جابجایی های داخل فرودگاه
- هزینه بسته بندی و پالت بندی
- هزینه صدور بارنامه و بیمه نامه حمل هوایی
پس از محاسبه تمامی موارد ، هزینه نهایی انتقال بار به صورت هوایی محاسبه شده و به شما اعلام خواهد شد. برای استعلام هزینه ارسال بار هوایی به فرانکفورت می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و با ارائه اطلاعات کامل در خصوص محموله ها از هزینه انتقال آنها اطلاع بیابید.
ارسال بار دریایی از ایران به فرانکفورت
یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش های باربری از ایران به فرانکفورت ، روش حمل دریایی است که هزینه های بسیار کمتری نسبت به حمل هوایی دارد. روش حمل دریایی عموما برای انتقال کالاهای تجاری و صادراتی در وزن و حجم بالا مورد استفاده قرار می گیرد .
در این روش ، محموله های شما از نقاط مختلف کشور داخل کانتینر های 20 فوت و 40 فوت بارگیری می شوند و از طریق حمل زمینی به بنادر جنوبی مانند بندرعباس منتقل میشوند. پس از انتقال محموله ها به بنادر جنوبی ، فرایند تشریفات گمرکی و ترخیص کالا آغاز شده و محموله ها پس از انجام این فرایند اجازه بارگیری داخل کشتی های باری را دریافت می کنند. در این مرحله ، محموله ها پس از بارگیری در کشتی به سمت فرانکفورت حرکت خواهند نمود.
روش حمل دریایی برای انتقال محموله های تجاری و صنعتی و حتی محموله های شخصی در حجم زیاد بسیار مناسب هستند و نسبت حجم به هزینه این روش بسیار مقرون به صرفه است اما مدت زمان انتقال دریایی کمی بیش از سایر روش های باربری می باشد و حدود 40 الی 50 روز زمان برای انتقال یک محموله لازم است.
ارسال بار دریایی از ایران به فرانکفورت به صورت fcl و lcl انجام میشود و هر یک از این روش ها هزینه و شرایط خاصی دارند. FCL مخفف عبارت “Full Container Load” به معنای کانتینر کامل یا کانتینر دربست است. در این روش، کل فضای یک کانتینر، صرفنظر از اینکه به طور کامل پر شود یا خیر، توسط یک فرستنده یا صاحب بار اجاره میشود. به عبارت دیگر، تمامی کالاهای موجود در کانتینر، متعلق به یک فرد یا شرکت واحد است و کانتینر به طور اختصاصی برای آن محموله مورد استفاده قرار میگیرد. در صورتی که فضا کانتینر به صورت کامل پر نشده باشد نیز مشکلی نیست و محموله دیگری در کنار ان بارگیری نمی شود.

LCL مخفف عبارت “Less than Container Load” به معنای کمتر از یک کانتینر کامل یا به زبان سادهتر، خردهبار یا گروپاژ است. در این روش، محموله شما که حجم آن کمتر از ظرفیت یک کانتینر است، با کالاهای سایر فرستندگان در یک کانتینر مشترک قرار میگیرد. شرکت حملونقل (فورواردر) مسئول تجمیع و بارگیری این خردهبارها در یک کانتینر واحد است.
پس از حضور محموله ها در بنادر کشور آلمان ، محموله به صورت زمینی به محل مورد نظر در فرانکفورت منتقل خواهد شد. از همین جهت به این روش حمل ترکیبی نیز گفته می شود.
فرایند ارسال بار دریایی برای فرانکفورت یک فرایند تخصصی و نیازمند دانش و هماهنگی های بسیار است و از همین جهت پیشنهاد میکنیم ابتدا با کارشناسان و متخصصین مجموعه آنی بار در تماس باشید و اطلاعات کامل و کافی را از ایشان دریافت نمایید.
مشاوره تخصصی با کارشناسان آنی بار برای ارسال بار به فرانکفورت
ارسال بار زمینی به فرانکفورت
ارسال بار به فرانکفورت از طریق حملونقل زمینی با استفاده از تریلی ترانزیت صورت میگیرد و امکان بارگیری محموله در هر نقطه ایران را فراهم میکند. پس از بارگیری، کالاها به گمرک تهران منتقل شده و پس از انجام تشریفات گمرکی به پایانههای مرزی بازرگان یا رازی میروند تا از مسیر خاک ترکیه وارد اروپا شده و در نهایت به فرانکفورت برسند.
باربری زمینی فرانکفورت بهدلیل انعطافپذیری در مبدأ بارگیری و کنترل مستقیم روی محموله، گزینهای مطمئن برای کالاهای تجاری و صنعتی و حمل اثاثیه منزل مهاجرین است. این روش، در مقایسه با ارسال هوایی، از نظر اقتصادی بهصرفهتر است و ظرفیت ارسال حجم بالایی از محمولهها را دارد.
با توجه به مسیر چندمرحلهای و انجام بازرسی در مرزها، زمان تحویل در ارسال بار به فرانکفورت معمولاً بین ۱۵ تا ۲۰ روز متغیر است و هزینه آن در مقایسه با حمل هوایی تفاوت قابل توجهی دارد. رعایت تشریفات گمرکی، انتخاب شرکت حملونقل بینالمللی آنی بار و برنامهریزی دقیق ترانزیت زمینی ضامن انتقال ایمن و سریع کالا به مقصد است.

برای مشاوره تخصصی برای ارسال بار به فرانکفورت می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و بهترین خدمات را با ارزانترین تعرفه ها تجربه کنید.
علاوه بر ارسال بار به فرانکفورت ، مجموعه انی بار خدمات تخصصی و ارزان قیمت برای ارسال بار به برلین و ارسال بار به کلن از ایران را نیز در اسرع وقت ارائه می نماید
مشاوره تخصصی با کارشناسان آنی بار برای ارسال بار به فرانکفورت
ممنوعیات ارسال بار به فرانکفورت
اگر قصد دارید محموله و کالایی را از ایران به فرانکفورت ارسال کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که گمرک ایران و فرانکفورت خروج و ورودی برخی از اقلام را بر اساس شرایط اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی و بهداشتی ممنوع اعلام کرده اند و در صورتی که این اقلام در محموله ارسال شما وجود داشته ممکن است علاوه بر جریمه های مالی دچار مشکلات حقوقی فراوانی نیز شوید.
از همین جهت ، قبل از ارسال محموله و کالاهای تجاری و شخصی از ایران به فرانکفورت لازم است که ابتدا با مشاوره تخصصی با متخصصین گمرک انی بار که اطلاعات کامل و کافی در خصوص امکان یا عدم امکان انتقال محموله ها دارند از این امر اطمینان حاصل نمایید.
در لیست زیر برخی از اقلامی که به صورت دائمی یا موقت ( در زمان تهیه این مقاله ) در لیست ممنوعات ورود به فرانکفروت قرار دارند آشنا می شوید :
- کالاهای عتیقه و میراث فرهنگی
- گونههای گیاهی و جانوری در معرض خطر
- مواد مخدر و روانگردان
- پول نقد
- محصولات حیوانی خاص
- گیاهان و محصولات گیاهی خاص
- مواد محترقه
ارسال بار به فرانکفورت توسط شرکت آنی بار به صورت صفر تا صد انجام می شود و تمامی فرایند ها و تشریفات گمرکی نیز به صورت تخصصی توسط کارشناسان انی بار انجام می شود.
آیا می توان حیوانات خانگی را به فرانکفورت ارسال کرد ؟
بله . اگر قصد دارید برای سفر یا مهاجرت به فرانکفورت حیوانات خانگی خود را به صورت دائمی یا موقت به همراه خود داشته باشید می توانید با استفاده از خدمات تخصصی انی بار با کمترین هزینه و در اسرع وقت انتقال حیوانات را انجام دهید.
انتقال حیوانات خانگی مانند سگ و گربه ، پرندگان زینتی ( غیر شکاری ) و سایر حیواناتی که به صورت بین المللی به عنوان پت یا حیوان خانگی شناخته می شوند به فرانکفورت بلامانع است اما نیاز به انجام فرایند و مراحل خاصی دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم :
- میکروچیپ
- واکسیناسیون
- گواهی سلامت
- آزمایش تیتر هاری
- پاسپورت حیوان خانگی
پس از انجام مراحل بالا ، حیوانات از نظر قانونی اماده ارسال به فرانکفورت هستند و باید برای انتقال هوایی انها اقدام نمود. در این مرحله ، از انجایی که مدت زیادی است که پرواز مستقیم از ایران به فرانکفورت مقدور نیست از خدمات کارگو خطوط هوایی خارجی مانند لوفتهانزا ، قطر و امارات استفاده می شود.
حیوانات پس از قرار گیری داخل باکس مخصوص به قسمت بار هواپیما منتقل شده و سپس به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به فرودگاه فرانکفورت منتقل می شوند. از مهمترین نکاتی که در انتقال حیوانات خانگی به فرانکفورت باید به آن توجه نمود حضور صاحب حیوان در پروازی است که حیوان با آن منتقل میشود.

علاوه بر ارسال بار به فرانکفورت ، برای انتقال حیوانات خانگی خود به فرانکفورت می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و پس از مشاوره تخصصی با کارشناسان و متخصصین ما خدمات صفر تا صد را تجربه کنید.
ارسال اضافه بار مسافری به فرانکفورت
اگر قصد سفر به فرانکفورت را دارید ، حتما شما نیز با مشکلات و جریمه های مربوط به اضافه بار مسافری مواجه شده اید. از آنجایی که هر مسافر امکان همراه داشتن بیش از 20 کیلو بار را ندارد ( در برخی ایرلاین ها 30 کیلو ) ، در صورتی که بیش از مقدار مجاز محموله و کالا به همراه داشته باشید مجبور به پرداخت هزینه های زیادی به عنوان جریمه خواهید بود.
اما راه حل مناسبی نیز برای انتقال اضافه بار مسافری با هزینه ای کمتر به فرانکفورت وجود دارد. در این روش ، محموله و کالاهای اضافی شما که ممکن است در فرودگاه شامل جریمه های هنگفتی شود را 3-4 روز قبل از پرواز به کارشناسان ما تحویل می دهید و به صورت کارگو هوایی به فرانکفورت ارسال می شود.
پس از انجام پرواز خود به فرانکفورت ، محموله شما در گمرک فرودگاه فرانکفورت آماده تحویل به شما می باشد.
این روش هزینه های اضافه بار شما را تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد داد.

مشاوره تخصصی با کارشناسان آنی بار برای ارسال بار به فرانکفورت
نحوه ارسال خشکبار به فرانکفورت چگونه است ؟
علاقه به مصرف خشکبار ایرانی در شهر متنوعی چون فرانکفورت فرصت مناسبی برای صادرات این محصولات فراهم کرده، اما ارسال بار به فرانکفورت تابع مقررات سختگیرانه اتحادیه اروپا است. انواع پسته، کشمش، خرما، بادام، گردو و انجیر خشک عموماً قابل ارسال هستند، اما برای جلوگیری از ورود آفات و سموم قارچی باید گواهی فیتوسانیتاری معتبر و آزمایشهای تعیین میزان آفلاتوکسین ارائه شود.
بستهبندی خشکبار باید مطابق استانداردهای غذایی اتحادیه اروپا طراحی شده و برچسبگذاری به زبان آلمانی شامل نام محصول، وزن خالص، تاریخ تولید و انقضا، کشور مبدأ و اطلاعات آلرژنها باشد.

اگر قصد دارید خشکبار را به صورت مسافری یا تجاری به فرانکفورت ارسال کنیم می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و بهترین و تخصصی ترین خدمات را از ما بخواهید.
آیا امکان ارسال اثاثیه به فرانکفورت وجود دارد ؟
ارسال بار به فرانکفورت برای اثاثیه منزل امکانپذیر است و دارندگان اقامت آلمان میتوانند یکبار اثاثیه مستعمل خود را بدون پرداخت عوارض گمرکی به این شهر منتقل کنند.
شرکت آنیبار با خدمات حملونقل زمینی، حملونقل هوایی و فریت بار انتقال اثاثیه را در هر حجم و وزنی تسهیل میکند. این روش بهویژه در شرایطی که خرید مجدد لوازم در آلمان به دلیل تفاوت شدید نرخ ارز پرهزینه است، صرفهجویی مالی قابلتوجهی به همراه دارد و با حفظ وسایل ارزشمند عاطفی، مهاجران راحتتر با محیط جدید خو میگیرند.
انتقال اثاثیه نو به فرانکفورت ممنوع است تا معافیت گمرکی از بین نرود و انتخاب بهترین شیوه حمل بار به فرانکفورت بسته به فوریت تحویل، بودجه و حجم بار با مشاوره تخصصی شرکت حملونقل بینالمللی آنی بار انجام میشود.

اگر قصد دارید انتقال اثاثیه خانه خود را به صورت صفر تا صد به آنی بار بسپارید فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و پس از مشاوره تخصصی با کارشناسان ما در مدت زمان کوتاهی محموله خود را به فرانکفورت منتقل کنید.
مشاوره تخصصی با کارشناسان آنی بار برای ارسال بار به فرانکفورت
ارسال فرش دستباف از ایران به فرانکفورت
فرش دستباف ایرانی، نه تنها یک کالای تجاری، بلکه نمادی از هنر و فرهنگ غنی ایران است. ارسال این کالای نفیس به فرانکفورت ، چه برای مصارف شخصی و چه تجاری، نیازمند آگاهی دقیق از قوانین و مقررات پیچیده صادراتی ایران و وارداتی آلمان (به عنوان عضوی از اتحادیه اروپا) است. نادیده گرفتن این جزئیات میتواند منجر به تأخیر، هزینههای اضافی یا حتی توقیف بار شود.
بر اساس قوانین حمل بار مسافری ، هر مسافر میتواند تا ۲۰ متر مربع فرش دستباف را به صورت همراه (در بار همراه یا اضافه بار فریت) از کشور خارج کند و معمولاً محدودیت حداکثر ۲ تخته فرش دستباف برای هر مسافر اعمال میشود، حتی اگر متراژ کلی آنها کمتر از ۲۰ متر مربع باشد.
در صورتی که متراژ فرش شما بیش از 20 متر باشد ، محموله ها به عنوان کالای تجاری محاسبه خواهد شد که نیاز به کارت بازرگانی نیز برای انجام تشریفات گمرکی لازم است.
لازم به ذکر است که واردات فرش به آلمان مشمول مالیات بر ارزش افزوده (VAT) است. نرخ عمومی VAT در آلمان ۱۹ درصد است. این مالیات بر مجموع ارزش کالا، هزینه حمل و بیمه و عوارض گمرکی (در صورت وجود) اعمال میشود.
با توجه به حساسیت و ارزش فرش دستباف، و همچنین پیچیدگی قوانین گمرکی دو کشور، حتماً قبل از هر اقدامی با شرکت حمل و نقل بینالمللی آنی بار که تجربه در زمینه ارسال فرش به اروپا را دارد، مشورت کنید. کارشناسان آنی بار میتوانند شما را در تمامی مراحل از بستهبندی تا ترخیص نهایی راهنمایی کرده و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری نمایند.

علاوه بر ارسال بار به فرانکفورت ، خدمات تخصصی برای ارسال فرش های دستباف و ماشینی از همه نقاط ایران انجام میشود و برای مشاوره تخصصی فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید.
شرایط و قوانین ارسال ساز و آلات موسیقی از ایران به فرانکفورت چیست ؟
ارسال بار به فرانکفورت برای سازهای موسیقی معمولاً از طریق کارگو هوایی انجام میشود تا سرعت انتقال بالا برود و ریسک آسیبدیدگی کاهش یابد. پیش از رزرو حمل، باید مطمئن شوید که شرکت هواپیمایی یا فورواردری که انتخاب میکنید مجوز حمل “ساز موسیقی” بهعنوان کالای خاص را دارد. نرخ حمل بر مبنای وزن واقعی یا وزن حجمی (طول×عرض×ارتفاع÷۶۰۰۰) تعیین میشود و در صورت جعبههای بزرگتر، وزن حجمی بهکار میآید.
از نظر قوانین گمرکی آلمان، سازها در ردیفهای تعرفه HS 9201 تا 9207 قرار میگیرند و اغلب مشمول ۳–۵٪ حقوق ورودی بهعلاوه ۱۹٪ مالیات بر ارزش افزوده هستند. اگر قسمتهایی از ساز از چوبهای ممنوعه مانند عاج فیل ساخته شده باشد، ارائه مجوز CITES ضروری است؛ در غیر این صورت ممکن است محموله متوقف یا مرجوع شود.
در بستهبندی باید از جعبههای چوبی یا چندلایه مرکب با فوم فشرده استفاده کنید تا شوک و نوسان فشار هوا جذب شود. برای سازهای زهی سیمها را شل کرده، آرشهها را جدا و داخل جعبه داخلی ثابت کنید و برای کیبورد یا پیانوهای دیجیتال از ساختار فلزی و ضربهگیر فومی بهره ببرید. برچسبهای “FRAGILE” و “THIS SIDE UP” را روی جعبه نصب و بارنامه هوایی و فهرست محتویات را در کاور شفاف بچسبانید تا هنگام ترخیص در دسترس باشد.

برای کاهش ریسک مالی، بیمه all risk با ارزش CIF ساز خریداری و در مستندات قید شود. بسیاری از فورواردرهای معتبر پکیجهای Door-to-Door ارائه میدهند که ترخیص گمرکی در ایران و آلمان را پوشش میدهد و انتقال بار را با خدمات پشتیبانی کامل تسهیل میکند.
پیشنهاد میکنیم اگر قصد دارید ساز و آلات موسیقی به فرانکفورت ارسال کنید ابتدا با شماره 57669-021 در تماس باشید و پس از مشاوره با کارشناسان ما بهترین و تخصصی ترین خدمات را از آنی بار دریافت نمایید.
مشاوره تخصصی با کارشناسان آنی بار برای ارسال بار به فرانکفورت
چه عوامل در هزینه های ارسال بار به فرانکفورت موثر است ؟
هزینه ارسال بار به فرانکفورت عمدتاً به مشخصات و ماهیت کالا بستگی دارد؛ کالاهای حساس مثل مواد نیازمند کنترل دما، اقلام خطرناک یا شکستنی به دلیل پروتکلهای ایمنی ویژه و بیمه all risk هزینه بالاتری خواهند داشت. همچنین تعیین نرخ حمل مبتنی بر وزن واقعی یا وزن حجمی است و اگر حجم بستهبندی بیشتر از حد معمول باشد، محاسبه بر اساس فرمول زیر خواهد بود :
طول طول×عرض×ارتفاع÷۶۰۰۰
انتخاب روش حمل و نقل یکی دیگر از عوامل کلیدی در برآورد هزینه است؛ حمل و نقل هوایی سریعترین اما پرهزینهترین گزینه محسوب میشود و برای ارسال بار به فرانکفورت در موارد فوریت زمانی توصیه میشود، در حالی که حمل و نقل دریایی برای محمولههای حجیم و سنگین اقتصادیتر است اما زمان ترانزیت طولانیتری دارد. در مسیرهای ترکیبی میتوان از ترکیب روشهای هوایی، دریایی و زمینی برای بهینهسازی هزینه و زمان استفاده کرد.
خدمات لجستیکی و جانبی مانند بستهبندی تخصصی، پالتگذاری، ترخیص گمرکی در ایران و آلمان، هزینه انبارداری و حمل و نقل داخلی تا فرودگاه یا بندر مبدا و از فرانکفورت تا مقصد نهایی نیز به مجموع هزینهها اضافه میشود. همچنین نوسانات فصلی بازار و تفاوت تعرفههای شرکتهای حمل و نقل بر نرخ نهایی تأثیرگذار است.
برای دستیابی به دقیقترین برآورد هزینه ارسال بار به فرانکفورت، ارائه جزئیاتی مانند ابعاد، وزن، نوع کالا، فوریت تحویل و نیاز به خدمات خاص به کارشناسان شرکت حمل و نقل بینالمللی آنیبار ضروری است. کلیدواژههای مرتبط: هزینه حمل، بستهبندی تخصصی، بیمه بار، ترخیص گمرکی، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی.

شرکت آنی بار به عنوان متخصص ارسال بار به آلمان به صورت همه روزه انواع محموله و کالاها را به شهر فرانکفورت ارسال می نماید. علاوه بر فرانکفورت ، ارسال بار به دوسلدورف نیز به صورت همه روزه از همه نقاط ایران انجام میشود.
مشاوره تخصصی با کارشناسان آنی بار برای ارسال بار به فرانکفورت
بیمه نامه کامل برای ارسال بار به فرانکفورت
یکی از مهمترین مزایای شرکت حمل و نقل آنی بار برای انتقال محموله ها به فرانکفورت استفاده از بیمه نامه کامل و تخصصی است که تمامی پوشش های لازم برای حمل و نقل بار و کالا را در اختیار شما قرار میدهد تا با امنیت کامل محموله های خود را ارسال نمایید.
ارسال بار به فرانکفورت چه به صورت زمینی و چه به صورت دریایی و هوایی به صورت کامل تحت پوشش قرار دارد و محموله ها بر اساس میزان ارزش آنها تحت پوشش قرار خواهند گرفت تا در صورت بروز حادثه و خسارت ، هزینه ها به صورت کامل پرداخت گردد. معمولا برای انتقال محموله ها به صورت دریایی و هوایی از بیمه نامه شرکت های هواپیمایی و کشتیرانی استفاده می شود که این بیمه نامه ها نیز به صورت کامل پوشش خسارتی ایجاد می نمایند. در حمل زمینی از ایران به فرانکفورت نیز از بیمه نامه شرکت های ایرانی ( مانند بیمه آسیا و ایران ) و بیمه نامه CMR استفاده میشود که کاملترین پوشش را برای محموله ایجاد می نماید.
شرکت آنی بار برای خدمات باربری فرانکفورت تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان به هر محموله اختصاص می دهد تا علاوه بر افزایش ایمنی محموله ها ، هزینه های انتقال نیز کاهش یابد.
ثبت سفارش و مشاوره رایگان
پرسشهای متداول و کاربردی
همانطور که میدانید، ارسال بار به کشوری دیگر مثل آلمان و شهر مهمی مانند فرانکفورت، میتواند با جزئیات و سوالات خاص خودش همراه باشد. در اینجا به تعدادی از سوالات کاربردی و کمتر مطرح شده میپردازیم که شاید دغدغه شما هم باشند:
قطعاً! برای کاهش هزینهها، اولین قدم بستهبندی بهینه و متناسب با ابعاد واقعی بار است. هرچه فضای خالی در بستههای شما کمتر باشد، هزینه حمل (مخصوصاً در فریت هوایی که بر اساس وزن حجمی محاسبه میشود) پایینتر میآید. استفاده از حمل گروپاژ (LCL یا زمینی/دریایی) به جای حمل دربستی، راهکار اصلی برای بارهای کمحجم است. همچنین، اگر فوریت ارسال برایتان حیاتی نیست، حمل دریایی یا زمینی به مراتب ارزانتر از حمل هوایی است. در نهایت، مشاوره با کارشناسان ما میتواند بهترین راهکار صرفهجویی متناسب با بار و زمانبندی شما را ارائه دهد.
معمولاً فصول اوج سفرها (مانند تابستان و ایام تعطیلات سال نو میلادی) میتوانند باعث افزایش حجم بار و در نتیجه کمی شلوغی و افزایش زمان حمل یا حتی نرخها شوند. اگر زمان کافی دارید، خارج از این پیکهای شلوغ، ارسال بار میتواند هم از نظر هزینه و هم از نظر سرعت، تجربه بهتری را برای شما رقم بزند. با این حال، با برنامهریزی قبلی، ما در هر فصلی آماده خدمترسانی هستیم.
بله، معمولاً برای دانشجویان و مهاجرانی که برای اولین بار وارد آلمان میشوند، تسهیلاتی در خصوص معافیت از پرداخت عوارض گمرکی برای اثاثیه مستعمل شخصی وجود دارد. شرط اصلی این است که اثاثیه مربوط به مصرف شخصی بوده و جنبه تجاری نداشته باشد. همچنین باید ثابت شود که فرد حداقل برای مدت زمان مشخصی (معمولاً ۱۲ ماه) در ایران اقامت داشته و مالکیت اثاثیه نیز حداقل ۶ ماه قبل از ارسال، به او تعلق داشته است. برای استفاده از این معافیت، ارائه مدارک اقامتی جدید در آلمان و لیست دقیق اثاثیه ضروری است.
پس از ارسال بار، یک شماره بارنامه (Tracking Number) به شما داده میشود. با استفاده از این شماره، میتوانید به صورت آنلاین و از طریق وبسایت شرکت حملونقل یا پلتفرمهای پیگیری بار بینالمللی، وضعیت لحظهبهلحظه بار خود را مشاهده کنید. این شامل مراحل مختلف از بارگیری در مبدأ تا رسیدن به مقصد و وضعیت ترخیص در فرانکفورت خواهد بود.
همانند سایر کشورهای اروپایی، آلمان (و فرانکفورت به عنوان ورودی آن) قوانین سختگیرانهای در مورد واردات کالا دارد. به طور کلی، مواد مخدر، سلاح و مهمات، مواد منفجره، حیوانات و گیاهان زنده بدون مجوز، برخی محصولات غذایی فاسدشدنی بدون بستهبندی و مجوزهای بهداشتی خاص، الکل و دخانیات بیش از حد مجاز، کالاهای تقلبی و نقضکننده کپیرایت، و هرگونه کالای عتیقه یا میراث فرهنگی ایران بدون مجوز صادراتی، محدود یا ممنوع هستند. همیشه توصیه میشود قبل از ارسال هرگونه کالای خاص، با ما مشورت کنید.

من مریم سعیدی با بیش از ۸ سال تجربه در زمینه حملونقل بینالمللی، بهویژه در ارسال بار به کشورهای اروپایی مانند آلمان، به عنوان نویسنده و مشاور تخصصی در سایت انیبار آلمان فعالیت میکنم. اینجانب فارغالتحصیل رشته مدیریت حملونقل از دانشگاه تهران است و در طول فعالیت حرفهای خود، در پروژههای متعدد صادرات کالا، فریت بار مسافری و مشاوره گمرکی مشارکت داشته ام .
من با تسلط کامل بر قوانین گمرکی اتحادیه اروپا و فرآیندهای ارسال بار هوایی و دریایی، تلاش میکنم تا اطلاعات دقیق، کاربردی و بهروز را در اختیار کاربران قرار دهم. هدف من از تولید محتوا، کاهش دغدغههای مهاجران، تجار و مسافران در فرآیند ارسال بار و کمک به انتخاب بهترین روش حملونقل با توجه به نوع کالا و مقصد است.